فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۵ -وصیتنامه شهید ابوالقاسم امین پور

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین امنوا ما لکم اذا قیل لکم انفروا فی سبیل‌الله اثاقلتم الی الارض ارضیتم بالحیوه الدنیا من الاخره فما متاع الحیوه الدنیا فی الاخره الا قلیل (سوره توبه، آیه ۳۸)

هرذره ذره وجود من دارد هوای حسین چون اقتدا کــردم به آن ندای حسین

به گرد شمع وجود هـر شهید رزمجو می‌گردم و می جویم آن سرای حسین

خداوندا! می‌خواهم وصیتنامه بنویسم، اما برای خود فکر می‌کنم چه بنویسم؟! چه بگویم؟ چه خطاب کنم به مردم مسلمان؟! آیا وصیتی که می‌کنم برای رضای توست یا نه؟ پس خداوندا! قلم مرا در راه خودت بچرخان و حرفهایم و خطابهایم برای رضای تو باشد. پس بنام تو و برای تو وصیتم را شروع می‌کنم.

شکر خدای را که بر ما منت گذاشت و ما را هدایت کرد. شکر خدای را که در زمانی زندگی می‌کنیم که وجود مقدس امام بر جهان سایه افکنده. سپاس خدای را که بر ما منت گذاشت و این توفیق را نصیب ما کرد تا به این جبهه‌های نور علیه ظلمت و دانشگاه بزرگ شهادت بیاییم. اکنون که این نعمت بزرگ نصیب ما شده از خدا می‌خواهیم که به ما توفیق بدهد که بتوانیم در این مدت توشه‌ای برداریم و حرکتهایمان لله شود. خدایا! تو شاهدی که ما تنها امیدمان به توست، تکیه‌گاهمان، امیدمان، مقصدمان توئی. ای معبود! ای ستار! ای غفار! ای الله! ای رب! خدایا! تنها برای تو و بخاطر تو حرکت کردیم. خدایا! بار الها! تو می‌دانی که ما امیدمان به توست، بار الها! تو می‌دانی ما غیر تو به هیچ کس دل نبسته‌ایم و به هیچکس غیر تو امیدی نداریم و هیچ مقصدی غیر تو نداریم. الها! ایزدا! معشوقا! معبودا! ما را به حال خود وا مگذار و اگر خود صلاح می‌دانی نعمت عظمای شهادت را نصیب ما بگردان. اگر چه از خود چیزی نداریم، ولی تنها امیدمان به عفو، جود و بخشش تو است. اما چند کلمه‌ای در آخر وصیتنامه به پدر و مادرم و بعد به برادرانم و خواهرانم، اگر من در طول مدت حیاتم فرزند و برادری لایق و خوبی برای شما نبودم مرا حلال کنید و در شهادت من صبور باشید و صبر و استقامت داشته باشید. مخصوصاً به تو ای مادرم عزیزم که می دانم با دیدن داغ برادرت، دائی مهربانم، شهادت من به شما زیاد فشار وارد می‌کند ولی باید صبر کنید و بر این شهادت افتخار کنی و مانند دیگر خانواد‌های شهدا باشید. در آخر از برادران، خواهرانم، فامیلها و دوستان پوزش می‌طلبم که نتوانستم با شما خداحافظی کنم. در ضمن بیشتر ناراحتی من این است که بعد از شهادت من بچه‌های برادرم و خواهرم ناراحتی زیادی می کشند. از شما می خواهم نگذارید متوجه بشوند و ضمناً کلیه طلب و حسابهای خودم و شرکت در یک دفترچه کوچک که در جیب اُورکت می‌باشد نوشته‌ام. از خانواده می‌خواهم که با دقت زیاد به آن عمل کنید. در آخر از کلیه برادران اعضای پایگاه مقاومت جامع مهدی(عج) می‌خواهم که اگر از من ناراحتی دیده‌اند مرا ببخشند و همینطور که تا بحال پیرو خط امام بوده‌اند و در راه هدف خود کوشا بوده‌اید و به سخنان امام امت لبیک گفته‌اید، از این به بعد باید باقی بماند. اگر کسی از شرکت طلب یا بدهی دارد به شرکت مراجعه کرده و اگر کسی از شخص خودم طلبی دارد به خانواده‌ام مراجعه نماید. از کلیه برادران و خواهران می‌خواهم برای سلامتی امام امت، خمینی کبیر دعا کنند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

دشت عباس ـ امین‌پور



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :