فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۵ -وصیتنامه شهید محمدرضا بیگی

بسم الله الرحمن الرحیم

احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون و لقد فتنا الذین من قبلهم فلیعلمن الله الذین صدقوا لیعلمن الکاذبین۱

آیا مردم چنین پنداشتند که به صرف اینکه گفتند: ما ایمان به خدا آورده‌ایم، رهایشان کنند و بر این دعوی هیچ امتحانشان نکنند، ( هرگز چنین نیست). و ما اممی که پیش از اینان بودند به امتحان و آزمایش آوردیم تا خدا دروغگویان را از راستگویان کاملاً معلوم کند.

با سلام و درود بر مهدی موعود(عج) و نایب بر حق او، امام خمینی بت‌شکن و همچنین امت حزب‌الله. درود بی‌پایان به خانواده‌های شهدا. با چند کلمه‌ای وصیتنامه خود را آغاز می‌کنم. سپاس خدای را که ما را بدین راه هدایت نمود و بر ما منت گذاشت و ما را معاصر با مردی الهی و از فرزندزادگان زهرای مرضیه(س) قرار داد و به ما این لطف را نمود و او را به یاری ما فرستاد، تا از ظلمات به سوی نور رو آوریم. سپاس خدایی را که ملت ما را امت نمونه و کشور ما را کشور امام زمان(عج) و لشکریان ما را از یاران او قرار داد. سپاس خدای را که به ما این لطف و عنایت را نمود. تا بتوانیم در صف جهاد کنندگان راهش قرار بگیریم و لیاقت جهاد در رکاب حضرت مهدی(عج) و نایب بر حقش، خمینی بت‌شکن را به ما عطا نمود. بالاخره این سعادت را نصیبمان کرد که ناظر بر شهادتمان باشد.

برادران و خواهران ارجمند، قدر این پیر جماران، نور و روح خدا، امام بزرگوار و عزیزمان را بدانید و سر بر خاک گذارید و از خدا با آه و ناله و سوز دل بخواهید که او را تا ظهور بقیه‌الله الاعظم امام مهدی(عج) و حتی در کنار آن بزرگوار برای این امت و ستمدیدگان جهان نگهدارد. در آخر چند کلمه‌ای خطاب به پدر، مادر و برادرانم، سلام علیکم.

پدر و مادر، هیچ ناراحت نباشید و همچون کوه استوار باشید و دل بر خدا ببندید که همه ما از آن او هستیم و به سوی او هم باز می‌گردیم. مادرجان، غمگین مباش چون می‌توانی در مقابل خانواده‌های معظم شهدا سر بلند کنی و تمامی تلاشت در راه خدا باشد. خطاب به برادرانم درویش و مختار و عبدالرضا و خواهرانم و دیگر مادر بزرگوارم می‌گویم: مرا از صمیم قلب ببخشید و حلال کنید و بعد از من هم به مادر ضعیفم کمک کنید و در آخر همگی شما را به خدا می‌سپارم.

والسلام

۲۹/۹/۱۳۶۵ محمد رضا بیگی



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :