فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۶ -وصیتنامه شهید محمد علی هاتفی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص.

شکر و سپاس خداوند تبارک‌وتعالی را که بر ما منت نهاد و ما را جزء کسانی قرارداد که درراه او برای اسلام بجنگیم و ما را در این برهه از زمان، یعنی زمان سرافرازی اسلام قرارداد. خداوندا! به ما توفیق بده تا بتوانیم بنده و فرمان‌بر تو باشیم، نه برده و بنده شیطان. خدایا! به ما کمک کن تا اینکه شیطان نتواند ما را به جائیکه خودش می‌خواهد ببرد. ما را درراه‌ی بینداز که صلاح تو در آن راه باشد و رستگاری ما. بار خدایا! این بار هم با کوله باری از گناه می‌خواهم به‌سوی تو حرکت کنم؛ اما امیدم به فضل و بخشش تو است و از تو می‌خواهم همچنان که تا اینجا دستم را گرفته‌ای از این به بعد هم به من کمک کنی. بار خدایا! اگر تو مرا به حال خودم واگذاری، پس به چه کسی پناه ببرم؛ درصورتی‌که غیر از تو کسی را ندارم. خدایا! در فراز و نشیب زندگی اگر تو به من کمک نکنی، چه کسی است که مرا یاری کند؛ و اما ای مردم شهیدپرور! توصیه من که فرد کوچکی در جامعه بیش نیستم، این است که امام را یاری کنید و اطاعت محض از دستورات این نایب به‌حق امام عصر (عج) بکنید و راه شهدا را ادامه دهید تا فردای قیامت در برابر شهدا شرمنده نباشید. جبهه را فراموش نکنید. ای کسانی که هنوز تابه‌حال به فکر جبهه و جنگ نیفتاده‌اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که از خواب غفلت بیدار شوید و کمی فکر کنید که این‌همه شهدا چه راهی را پیمودند و در چه راهی حرکت کردند. دنیا فریبنده است. باید خیلی مواظب باشید که دنیا شمارا فریب ندهد و اتحاد زمان اول انقلاب را حفظ کنید. محکم و استوار باشید تا دشمنان نتوانند در درون شما اختلافی بیندازند.
مردمی که هنوز موقعی رزمندگان راهی جبهه‌ها هستند می‌گویند این‌ها برای مال دنیا می‌روند. نه این‌طور نیست، اگر شما یک‌بار به جبهه می‌آمدید حقیقت را درک می‌کردید، اما چه کنم که هنوز در خواب هستید. افرادی که در جبهه یا پشت جبهه به اسلام عزیز خدمت می‌کنند شما هم با آن‌ها همکاری کنید و آن‌ها را دلگرم کنید تا اسلام را به صاحب اصلی‌اش یعنی امام زمان (عج) تحویل دهید.
اما ای مادر گرامی و مهربان که فرزندی یتیم را به این حد رسانده‌ای! از تو می‌خواهم که مرا حلال کنی و بر من ببخشی که نتوانستم جبران زحمات شمارا بکنم. امیدوارم در آن دنیا جبران این زحمت شمارا بکنم، به یاری خداوند تبارک‌وتعالی؛ اما برادرانم که نتوانستم بردار خوبی برای شما باشم، مرا حلال کنید و اگر بنده شمارا ناراحت کردم، مرا ببخشید و برایم دعا کنید.
ای دوستانم! مواظب باشید راه شهدا را ادامه دهید. جبهه‌ها را فراموش نکنید. گوش به حرف امام امت باشید تا اینکه موفق و پیروز شوید و از همه شما التماس دعا دارم.

من الله توفیق محمدعلی هاتفی - ۱۳۶۶/۱/۱۷

خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :