فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۷ -وصیتنامه شهید محمدرضا امینی

بسم‌الله الرحمن الرحیم
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

با سلام و درود به یگانه منجی عالم بشریت، امام مهدی (عج). با سلام به امام خمینی و با درود به روان پاک شهدای خونین‌کفن انقلاب اسلامی. با سلام به مفقودین و مجروحین. با سلام به اسرای اسلام در زندان‌های کفار بعثی که با صبر و استقامت خود شیطان بزرگ را دیوانه کرده‌اند. با سلام به رزمندگان اسلام که مشغول نبرد با کفار بعثی هستند و با سلام به خانواده‌های این عزیزان؛ وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم.

بسم رب الشهداء و الصدیقین والصلوه و السلام علی خیر خلقه اجمعین بحق محمد وآل الطاهرین
سلام بر پدر و مادرم که توانستند مرا به نحو احسن بزرگ کرده و به‌سوی میدان نبرد حق علیه باطل فرستادند و به ما از کوچکی سخت‌کوشی در کوه و بیابان را یاد دادند. پیام خود را به آن‌ها متذکر شوم، هرچند من کوچک‌تر از آنم که پیامی برای شما پدر و مادرم داشته باشم، ولی به‌عنوان تذکر به شما عزیزان می‌گویم: هرگز در مرگ و شهادت من ناراحتی از خود نشان ندهید، زیرا اگر خود را ناراحت نشان دهید، دشمن از این ناراحتی‌ها استفاده کرده، شیطان‌وار شمارا فریب می‌دهد. شما خوشحال باشید که توانستید چنین فرزندی را بزرگ کنید و به جامعه تحویل بدهید و بدانید که من امانتی بیش نبودم در دست شما و شما هم توانستید این امانت را به دست صاحب اصلی آن برگردانید و امتحان نهایی خود را پس دادید و از این امتحان سرافراز و پیروز درآمدید. از شما می‌خواهم که همان‌طور که متذکر شدم در شهادت من هرگز گریه و زاری نکنید زیرا این گریه و زاری، سلاحی است که به دست دشمنان خودتان می‌دهید.
اما شما ای برادران عزیزم، شما فقط راه شهدا را ادامه دهید و فقط راه آن‌ها را دنبال کنید که مبادا در روز قیامت مدیون خون شهدا از دنیا بروید که در آنجا، روز قیامت خجالت‌زده بخواهید سرتان را به زیر بیفکنید و عرق شرم از چهره‌تان سرازیر شود و دیگر نتوانید حرفی بزنید و ناچار میان شما و شهدا جدایی بیفتد. پس بکوشید تا این‌که خود را به قافله حسین (ع) برسانیم و در جهان آخرت حسرت نخوریم و نگوییم که‌ای کاش در آنجا می‌شنیدیم و می‌فهمیدیم که این قافله‌ای که درحرکت بود قافله حسین (ع) بود و خود را به این قافله می‌رسانیدیم. پس از جایتان حرکت کنید. ای برادران! خود را به این قافله که دنباله کاروان حسین (ع) است برسانید که مبادا عقب بیفتید و بگوئید که نتوانستیم که خود را به آنجا برسانیم. شما هستید که باید ادامه‌دهندگان راه شهدا باشید. لذا نگذارید که سلاح این عزیزان به زمین بیفتد. شما سلاح آن‌ها را به دست بگیرید و در شهادت من، از دوستانم می‌خواهم که هیچ ناراحتی از خود نشان ندهند و سعی کنید که ادامه‌دهندگان راه شهدا باشید.
به خانواده‌های شهدا هم اخطار می‌کنم که خودشان را مدیون خون عزیزانشان ننمایند و از خون این عزیزانشان پاسداری کنند و نگذارند خون عزیزانشان پایمال شود. این دعا همیشه بعد از نماز فراموشتان نشود. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان.

خداحافظ شما عزیزان



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :