فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

شهدا سال ۶۱ -وصیتنامه ابوالفتح محسن زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

چون آخر الزمان فرا رسد شهادت خوبان امت مرا گلچین می‌کند. «حضرت محمد (ص)»

با درود فراوان به امام خمینی رهبر مستضعفان جهان و نایب به حق امام مهدی(عج) وصیتم را شروع می‌کنم. اینجانب ابوالفتح محسن‌زاده دارای شناسنامه شماره ۸۵۰ صادره از نی‌ریز، وصیت می‌نمایم که پس از شهادتم نکات زیر را رعایت فرمائید:

۱- از کلیه دوستانم تقاضا می‌کنم که همیشه هدفشان رضای حق تعالی باشد و بیشتر به فکر افراد مستضعف باشند و از خود خواهی و خودپرستی دوری کنند.

۲- برادرم آقای مجید با عرضه از طرف اینجانب وکیل است منزلم در نی‌ریز و مغازه‌ام در شیراز را با وسایلش فروخته، چنانچه طلبی داشته باشند کم کنند و بقیه را به شرح زیر به مصرف برسانند:

۱- کلیه پولها را در جهت طبقه مستضعف به مصرف برسانید البته افراد مستضعف کسانی هستند که احتیاج به شام شب دارند و هدف افراد مناطق دور افتاده و محروم هستند.

۲- ضمناً هیچکس تحت تکفل بنده نمی‌باشد و ادعای هیچ گونه وجهی را از دولت نداشته باشد. چون دولت انقلابی و مردمی‌مان را باید کمک کنید.

در پایان شما را به خدا قسم می‌دهم که امام را تنها نگذارید و یار و یاور امام باشید و توفیق همه دوستان را در راه خدمت به اسلام و مسلمین و مستضعفین از خدای بزرگ خواهانم.دعایتان هم این باشد:

خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته ـ ابوالفتح محسن‌زاده ۱۳۶۱/۲/۲۰



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :