فهرست دانشنامه دفاع مقدس

نوشته‌ها

~$دا سال ۶۴ -وصیتنامه شهید محمد صفایی

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص[۱].

پس از تقدیم سلام به مهدی موعود (عج) و دعا به جان امام عزیزمان و این امت شهیدپرور ایران که شهدای زیادی را برای این انقلاب اسلامی تقدیم کردند، وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم. خداوندا! تو خود شاهد باش که با تمام وجود پا درراه تو نهاده‌ام و برای اسلام و انقلاب و رهبرمان جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌ام. تو خود شاهد باش که هیچ هدفی جز برای تو و این مردم محروم و رنج‌کشیده وطنمان ندارم.

خداوندا! تو می‌بینی که برای چندمین بار است که جان خود را خالصانه تقدیم می‌کنم و تاکنون این جان ناقابل را از من نستانده‌ای. هیچ چاره‌ای ندارم که جز در این عبادتگاه و این دانشگاه خودسازی بیایم و بازهم خودم را دوباره و بهتر بسازم تا بلکه بتوانم این بار با وضعیتی بهتر و روحیه‌ای قوی‌تر به در خانه تو بیام تا بلکه از من راضی باشی و جان مرا از من بستانی. ای خدا! برای چندمین بار است که وصیت خودم را تعویض می‌کنم و دوباره وصیت می‌نویسم. خداوندا! دگربار نگذار که وصیت‌نامه‌ام را دوباره تکرار کنم.

در پایان از مردم قهرمان که دیگر جای هیچ شکی که امام را تنها نگذارند، باقی نگذاشته‌اند، [متشکرم]. بازهم به‌عنوان یک برادر کوچک‌تر می‌گویم که درراه اسلام عزیز و امام و انقلاب هیچ کوتاهی نکنند و امام را تنها نگذارند. از پدر، مادر، برادر و خواهرم تقاضا دارم که مرا حلال کنند. چون خودم موفق نشدم که از اقوام، خویشان، دوستان و آشنایان حلالیت بطلبم، حلالیت بطلبید. نمازهای قضای مرا و روزه‌ها را، یا خودشان بجا آورند یا به کسی بگویند که بجا بیاورد. اگر شمارا اذیت کردم و یا گوش به حرفتان ندادم، مرا حلال کنید. به برادرم بگویید مرا حلال کند. همچنین به خواهرانم بگوئید که اگر به حرفشان نشدم، حلال کنند. از شما تقاضا دارم که برای من گریه نکنید تا دشمنان خوشحال شوند، مطمئن باشید که امام زمان (عج) و خداوند با شماست. از شما تقاضا می‌کنم که برای من دعا کنید، چون کلید درهای رحمت الهی دعاست، دعا کنید. از خداوند متعال می‌خواهم که به شما صبر زیادی چون صبر حضرت زینب (س) عطا کند. در پایان از شما خداحافظی می‌کنم و شمارا به خدا می‌سپارم.

والسلام علی من التبع الهدی

التماس دعا

محمد صفایی      ۱۳۶۴/۱۱/۲۰

 


[۱] سوره  صف،  آیه ۴.

 



کلمات کلیدی


نام:
ايميل:
وب:
شماره امنيتي:


اطلاعات:

  • مرجع: مهین مهرورزان (نی‌ریز در جنگ)
  • نویسنده/گردآورنده: غلامرضا شعبانپور
  • نوع مدخل: نوشتار
  • تاریخ ثبت:1391/12/3

عکسهای مرتبط :

نوشته های مرتبط :

ویدئوها مرتبط :